De ce nu are succes blogul?


Multi se intreaba de ce blogul lor nu are succesul dorit. Exista o multime de raspunsuri pentru acest lucru si chiar daca sunteti destul de entuziasmati la inceput, e posibil sa va piara entuziasmul pe masura ce va apucati efectiv de treaba si vedeti ca lucrurile nu sunt atat de simple pe cat par. Munca si timpul alocate in fiecare zi trebuie sa fie in concordanta cu dorinta pe care o aveti. De exemplu, mai multa munca va insemna ca veti avea ocazia sa renuntati la un momentdat la job-ul pe care il aveti in prezent pentru a va dedica exclusiv blogului vostru.

Blogging-ul nu este pentru persoanele care se asteapta la rezultate peste noapte, dar daca investiti suficiente resurse, timp si realizati un continut de calitate, veti putea sa va cresteti semnificativ blogul. Sunt cateva recomandari de care ar trebui sa tineti cont, astfel incat blogul vostru sa creasca semnificativ in timp. E posibil asadar ca blogul vostru sa nu creaca datorita faptului ca scrieti lucruri neinteresante. Daca folositi blogul doar ca un jurnal personal in care sa va destainuiti, e posibil ca persoanele care intra in contact cu blogul vostru, sa nu fie interesate de ceea ce scrieti. Trebuie sa va ganditi in primul rand care este publicul tinta care ar putea citi ceea ce scrieti.

Un alt lucru de avut in vedere este continutul inconsistent. Ganditi-va de cate ori postati pe blog si la continutul pe care il abordati. Pe masura ce scrieti, nu va schimbati ideile de la o zi la alta, ci va trebui sa pastrati o nisa sau un anumit domeniu. Daca va axati asadar pe fashion, nu trebuie sa scrieti peste doua zile despre gadgeturi sau despre produse pentru ca v-ati schimbat publicul tinta in acest fel. O alta problema destul de des intalnita este ca va asteptati la rezultate rapide. Nu va puteti astepta la mii de vizite in fiecare zi dupa prima spatamana de activitate.

Trebuie sa va stabiliti si care va fi cantitatea de continut pe care o veti aborda si anume trebuie sa aveti in vedere cat de des veti posta pe blog. Desi scrisul pe blog este o activitate placuta, acest lucru este doar o jumatate din munca depusa. Promovarea continutului pe care il redactati este un alt lucru la fel de esential ca un continut de calitate. Promovati asadar articolul pe care il scrieti pe toate canalele posibile, dar si pe paginile de socializare. Puteti face o analiza a blogului, astfel incat sa vedeti daca se respecta toate aceste criterii.

Continutul vostru trebuie sa fie original, dar si calitativ. Acesta trebuie sa aiba un design responsive, dar si o fatada aerisita, preucm si intuitiva. Cel mai important lucru pe care trebuie sa-l faceti este sa nu renuntati dupa prima luna. Va trebui sa continutati asadar sa scrieti pentru o perioada mai lunga de timp. Avand toate aceste lucruri in vedere, veti avea parte si de rezultatele pe care le veti dori, astfel incat un numar din ce in ce mai mare de persoane vor fi interesate de continutul vostru.


Comentarii