Ce este de evitat daca aveti un magazin online?


Exista cateva lucruri pe care ar trebui sa le evitati daca aveti un magazin online si tinand cont de aceste lucruri, puteti fi siguri de faptul ca clientii vostri va vor aprecia mai mult afacerea pe care o aveti in online. In primul rand, tineti cont de crearea unui cont de client inainte de a plasa comanda. Multi consumatori se plang de faptul ca trebuie sa isi faca cont de client pe magazinul online inainte de a putea plasa orice fel de comanda. Acest lucru li se pare unor prea complicat si prea inutil. Plasarea comenzilor se poate efectua asadar doar prin introducerea unei adrese de email, a unei adrese de livrare si a unui numar de telefon.

Website-ul complicat ingreuneaza mult utilizatorii sa ajunga la produsul pe care il doresc. Acesta este motivul pentru care trebuie sa aveti un magazin online cat mai usor accesibil. In cadrul acestui magazin online, consumatorul trebuie sa ajunga la produsul dorit printr-o singura cautare, deci ar trebui sa se evite pe cat posibil ca acesta sa petreaca prea mult timp pe magazin.

Un alt lucru pe care unele magazine il fac, dar ar trebui pe cat posibil evitat este faptul ca nu este specificat timpul mediu de livrare. Atunci cand se comanda un produs ar trebui afisat si timpul mediu de livrare pe care ar trebui sa-l respectati. Daca produsul este livrat in timpul de livrare, atunci consumatorul va reusi sa se bucure de o incredere sporita. Orice magazin online trebuie sa aiba afisate si datele de contact pentru ca in cazul unui magazin online, datele de contact sunt esentiale, acestea oferind o credibilitate sporita. Clientul trebuie sa aiba mereu la dispozitie un numar de contact, astfel incat sa stie de unde poate solicita mai multe informatii sau detalii cu porivire la un anumit produs.

Consumatorii romani cauta produse care sa nu includa si un cost prea mare de livrare, de aceea este foarte important sa tineti cont si de aces lucru. Aveti in vedere ca sa le oferiti consumatorilor un cost de livrare redus si daca se poate, acesta poate fi chiar si gratuit. Consumatorii chiar au tendinta de a comanda un produs de pe un magazin care, desi dureaza mai mult pana cand ajunge, livrarea este una gratuita. Incercati sa livrati produsul la costuri cat mai scazute.

Newsletterele sunt si ele importante, dar atunci cand consumatorul isi introduce adresa de e-mail, intrebati-l daca este de acord sa primeasca sau nu newslettere de la voi. Nu folositi adresa de email pentru acestea, impotriva dorintei lui pentru ca pe termen lung e posibil sa va afecteze din ce in ce mai mult aceasta decizie. Multi dintre consumatori nici nu isi doresc sa primeasca newslettere de pe un site de pe care au facut o comanda. Tinand cont de toate aceste lucruri, veti putea sa va incantati consumatorii si astfel acestia vor fi mai presdispusi sa apeleze la magazinul vostru. Ei vor fi multumiti de ceea ce le veti pune la dispozitie si vor aprecia acest lucru.


Comentarii