Exista cateva lucruri
pe care ar trebui sa le evitati daca aveti un magazin online si tinand cont de
aceste lucruri, puteti fi siguri de faptul ca clientii vostri va vor aprecia
mai mult afacerea pe care o aveti in online. In primul rand, tineti cont de
crearea unui cont de client inainte de a plasa comanda. Multi consumatori se
plang de faptul ca trebuie sa isi faca cont de client pe magazinul online
inainte de a putea plasa orice fel de comanda. Acest lucru li se pare unor prea
complicat si prea inutil. Plasarea comenzilor se poate efectua asadar doar prin
introducerea unei adrese de email, a unei adrese de livrare si a unui numar de
telefon.
Website-ul
complicat ingreuneaza mult utilizatorii sa ajunga la produsul pe care il
doresc. Acesta este motivul pentru care trebuie sa aveti un magazin online cat
mai usor accesibil. In cadrul acestui magazin online, consumatorul trebuie sa
ajunga la produsul dorit printr-o singura cautare, deci ar trebui sa se evite
pe cat posibil ca acesta sa petreaca prea mult timp pe magazin.
Un alt lucru pe
care unele magazine il fac, dar ar trebui pe cat posibil evitat este faptul ca
nu este specificat timpul mediu de livrare. Atunci cand se comanda un produs ar
trebui afisat si timpul mediu de livrare pe care ar trebui sa-l respectati.
Daca produsul este livrat in timpul de livrare, atunci consumatorul va reusi sa
se bucure de o incredere sporita. Orice magazin online trebuie sa aiba afisate
si datele de contact pentru ca in cazul unui magazin online, datele de contact
sunt esentiale, acestea oferind o credibilitate sporita. Clientul trebuie sa
aiba mereu la dispozitie un numar de contact, astfel incat sa stie de unde
poate solicita mai multe informatii sau detalii cu porivire la un anumit produs.
Consumatorii
romani cauta produse care sa nu includa si un cost prea mare de livrare, de aceea
este foarte important sa tineti cont si de aces lucru. Aveti in vedere ca sa le
oferiti consumatorilor un cost de livrare redus si daca se poate, acesta poate
fi chiar si gratuit. Consumatorii chiar au tendinta de a comanda un produs de
pe un magazin care, desi dureaza mai mult pana cand ajunge, livrarea este una gratuita.
Incercati sa livrati produsul la costuri cat mai scazute.
Newsletterele sunt si ele importante, dar atunci cand consumatorul isi introduce adresa de
e-mail, intrebati-l daca este de acord sa primeasca sau nu newslettere de la
voi. Nu folositi adresa de email pentru acestea, impotriva dorintei lui pentru
ca pe termen lung e posibil sa va afecteze din ce in ce mai mult aceasta decizie.
Multi dintre consumatori nici nu isi doresc sa primeasca newslettere de pe un
site de pe care au facut o comanda. Tinand cont de toate aceste lucruri, veti putea
sa va incantati consumatorii si astfel acestia vor fi mai presdispusi sa
apeleze la magazinul vostru. Ei vor fi multumiti de ceea ce le veti pune la dispozitie
si vor aprecia acest lucru.
Comentarii
Trimiteți un comentariu