Multe dintre
magazinele online de la noi din tara nu ofera o credibilitate sporita, de aceea
este important ca in situaita in care detineti un astfel de magazin, sa
verificati si daca acesta ofera o credibilitate foarte buna persoanelor
interesate de produsele pe care le puneti la dispozitia lor. Clientii sunt foarte
usor sceptici atunci cand vine vorba despre un magazin online nou, de aceea ar
trebui sa luati toate masurile, astfel incat sa le mariti semnificativ
increderea clientilor.
Magazinele online
fac in general cateva greseli marcabile, dar si sesizabile de catre consumator,
aceste greseli ducand la scaderea increderii potentialului cumparator. Este important
asadar sa tineti cont de cateva lucruri atunci cand vine vorba despre un
magazin online. Trebuie asadar sa imbunatatiti experienta vizitatorului prin
afisara programului de lucru. Desi un magazin online poate fi accesat la orice
ora a zilei, este important sa afisati intervalul orar la care puteti fi
contactati prin telefon, astfel incat sa poata fi solutionate problemele care
ar putea aparea. De asemenea, mai puteti si afisa capitalul social al firmei
pentru ca acest lucru este obligatoriu atunci cand detineti un magazin.
Un alt lucru pe
care il puteti face, astfel incat sa mariti semnificativ increderea persoanelor
care ajung pe site-ul vostru este sa va mentionati si procesatorul de plata online.
Putini clienti stiu ca in cazul unei tranzactii esuate, responsabilitatea este
a procesorului de plata si nu a magazinului online. Este foarte important
asadar sa afisati informatiile cu privire la „Termeni si conditii”, astfel
incat vizitatoruil sa stie rapid ceea ce-l intereseaza.
O adresa de email
trebuie si ea sa fie afisata, astfel incat vizitatorul sa o gaseasca in cel mai
scurt timp. De asemenea, mai puteti sa afisati si o persoana de contact, astfel
incat sa va adresati nemultumirile direct. Afisand o adresa de e-mail si un numar
de telefon, veti putea sa castigati increderea clientilor vostri si sa o mariti
in acelasi timp. Clientul va sti cum sa va contacteze in situatia in care acesta
are nevoie de ceva. Nu in ultimul rand, o pagina de contact este si ea la fel
de importanta. O astfel de pagina de contact le va oferi potentialilor clienti
ocazia de a va gasi in cel mai scurt timp.
Pe o pagina de
contact puteti pune numele, adresa, dar si sediul, precum si capitalul social,
pentru ca clientul sa fie sigur de faptul ca a facut alegerea cea mai buna. Clientul
trebuie sa stie si adresa de e-mail, precum si punctul de lucru sau numarul de
telefon, deci o pagina de contact poate cuprinde toate aceste lucruri. Mai
puteti avea in vedere si un certificat SSL, acesta fiind pus la dispozitie de un
serviciu de hosting cat se poate de bun. Un astfel de serviciu va va asigura o
incredere sporita a tuturor persoanelor care vor dori sa vina pe site-ul vostru.
Trebuie sa aveti in vedere toate aceste lucruri si veti vedea ca clientii
vostri vor fi mereu incantati de ceea ce le veti pune la dispozitia lor.
Comentarii
Trimiteți un comentariu